Nový školní rok a s ním i nové poznatky

09.09.2012 14:44

Prázdniny bleskurychle skončily a školní rok opět začal. Musím přiznat, že bych si možná prázdniny prodloužila ještě o týden či dva, ale to nevadí. Jenom je pro mě složité vstát o 3 hodiny dřív, než jsem byla zvyklá. :D

Celý červenec jsem procestovala a přináším Vám články o 4 městech a o 1 ostrovu. Prázdniny mi začaly hned po vysvědčení, letěla jsem opět do Londýna. Tam jsem strávila jen 3 dny. Možná se ptáte proč, když už jsem tam byla dvakrát. Důvod byl takový, že jsem dělala "průvodkyni" své sestřenice z USA. Když jsem se vrátila z Anglie, měla jsem 14 hodin na to, abych se připravila na další cestu. Na cestu do Barcelony, Madridu, Říma, Pisy a Benátek. Zajímavé je, že v Římě jsem už byla jednou, v Benátkách dvakrát, ale v Barceloně a Madridu nikdy. O Madridu Vám asi nenapíšu nic, protože jsem byla velice zklamaná, když jsem tam přiletěla. Málo turistů a absolutně nic k vidění. Možná jen ta demonstrace proti vládě, kde lidé chtěli kratší pracovní dobu a vyšší plat.